Vrácení zboží
Vaše práva na vrácení zboží v souladu se zákonem
Máte právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Prodlouženou lhůtu pro odstoupení od smlouvy nabízíme až na 30 dnů od dne převzetí zboží. O svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy nás prosím informujte jasným oznámením, které můžete zaslat e-mailem nebo vyplněním online formuláře na našich webových stránkách .
Postup vrácení zboží
-
Přihlášení ke svému zákaznickému účtu: Přihlaste se k Vašemu zákaznickému účtu a využijte funkci „Zaslat zboží zpět“ v menu „Moje objednávky“. Brzy obdržíte e-mailem štítek pro vrácení .
-
Bezpečné zabalení zboží: Nepoškozené zboží zabalte do bezpečného obalu pro přepravu (např. originální přepravní karton).
-
Kontrola a dokumentace: Zkontrolujte, zda jsou ve zpětné zásilce přiloženy všechny součásti (včetně příslušenství) a uveďte důvod vrácení na protokol o vrácení zboží (součást dodacího listu).
-
Nalepení štítku: Nalepte štítek pro vrácení na balík, abyste měli vrácení zdarma.
-
Odeslání balíku: Odevzdejte balík na pobočce příslušné zásilkové služby. Pro balíky větších rozměrů kontaktujte našeho přepravce, který si zásilku vyzvedne přímo u Vás.
Vrácení peněz
Po přijetí a kontrole vráceného zboží Vám vrátíme peníze v plné výši, a to do 14 dnů od doby, kdy od kupní smlouvy odstoupíte. Peníze Vám vrátíme stejným způsobem, jakým jste zaplatili, pokud se s námi nedohodnete jinak.
Výjimky z možnosti vrácení zboží
Některé druhy zboží není možné vrátit, například potraviny podléhající rychlé zkáze, zboží vytvořené na míru (např. personalizované šperky), nebo zboží v uzavřeném obalu, které bylo otevřeno z hygienických důvodů (např. zubní kartáčky).
Dále se toto také vztahuje na produkty potištěné, nebo jakkoliv upravené, na kterých se neprojevila žádná chyba vedoucí k reklamaci.
Zboží také není možné vrátit z důvodu odlišnosti odstínu barvy lišící se od fotografie produktu – pokud tomuto chcete předejít, vyžádejte si vždy vzorek produktu před samotnou realizací.
Kdo platí poštovné?
Náklady na zpětné zaslání zboží hradí naše společnost. U objednávek, kde jste zvolili nadstandardní způsob dopravy, Vám uhradíme pouze náklady odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dopravy.
Pro více informací nás kontaktujte na našem zákaznickém servisu nebo využijte online formulář dostupný na našich stránkách.
Těšíme se na Vaši zpětnou vazbu a rádi zodpovíme jakékoliv dotazy.